Euro Truck Simulator Tuş Kombinasyonu

Yazan: Admin 1 Kasım 2012 Perşembe 42 yorum
Sponsorlu Bağlantılar

Euro Truck Simulator Tuş ayarları, Euro Truck Simulator Tuş kullanımı için aşağıdakileri inceleyebilirsiniz.


F2: Aynalar
F3: Ekran Temiz
W A S D:Yön tuşları
1-7: Arası Camera Görüşleri
8: Tek Tuş Camera Değiştirme
E: Motoru Durdurma
P: Silecekler
L: Farlar
Space: Park için yavaşlama
N: Büyük Harita + İstatislikler
M:Küçük harita
Ğ: Sol sinyal
Ü: Sağ sinyal
F: Dörtlü sinyal
H: Korna
T:Yük Alma-Bırakma
Enter:Giriş(tır,benzin,yük vs)

42 yorum:

ozan kaplan dedi ki...

tşk

Adsız dedi ki...

oyuna giri yok oyuna basla neredese yazin yorum

Adsız dedi ki...

iyi

furkan bektaş dedi ki...

Bende enter çalışmıyor napabilirim ?

Adsız dedi ki...

oyuna başlarken yarıya kadar doluyor sonra kapanıyor ne yapabilirim

Serdar SALMAN dedi ki...

saol

Mustafa DjCevo dedi ki...

bilgisayarın kaldırmıyordur

Mustafa DjCevo dedi ki...

oyunn kaldırmıyordur dolarken kapanıosa adsız

Adsız dedi ki...

Çok teşekkürler

Adsız dedi ki...

Benim bilgisayar çok boş yer var ama indirmio yardımcı olabilir misiniz

Ferman Eren Eraslan dedi ki...

ok saol

Adsız dedi ki...

fren hangi tuşlarla

Adsız dedi ki...

Ya bişey sorcam klavye ile oynuyorum hella taktım tıra onlar hangi tuşla yanıyor bide klavyede selektör yapılıyormu?

Yahya Kızılkaya dedi ki...

hileli olunca yarıda keser

volkan tuncel dedi ki...

Navigasyon hangi tuş ?

Adsız dedi ki...

J ile yapiliyor ama bi ise yaramiyor

Adsız dedi ki...

S veya space

Adsız dedi ki...

oynadığım eli nasıl kaydederim

Oyun Kinqi dedi ki...

çok teşekkürler gereken sadece cam silecekleriydi ama genede iyi :)

images dedi ki...

oynadığım eli nasıl kaydederim
-------------------------------------------
oyunda çıktığında otomatik kaydolur

Adsız dedi ki...

vites nasıl atılıyo

Yusuf Demirci dedi ki...

Adsız bey vites space tuşu ile atılır...

Adsız dedi ki...

fren s tuşuyla el freni space

Alcan Gamer dedi ki...

Geri geri nasıl gidiliyor

Adsız dedi ki...

Oyuna girip hata alıp oyunu kapananlar oyunusilin setuptan interneti kapayım tekrar yükleyin

hüseyin arslan dedi ki...

P tusu ile

Adsız dedi ki...

tşk.

Unknown dedi ki...

çok beğendim işime yaricak yani TŞK

Unknown dedi ki...

Euro truck 2 klavi oynalabilir mi

Unknown dedi ki...

Euro truck 2 klavi oynalabilir mi

Adsız dedi ki...

SA

Cevaplamak dedi ki...

Seninki betadır

Cevaplamak dedi ki...

Seninki betadır

Unknown dedi ki...

kardesim Ü sag sinyal derken? bende Ü bide Ğ tuslari yok klavyede? Nasil sinyal verebilirim..?

Unknown dedi ki...

hesabının üstüne tıklayınız açılır

Unknown dedi ki...

@ işaretini yazmıyor bu yüzden giremiyorum .Yardım!!

Adsız dedi ki...

yaz

Adsız dedi ki...

tepedeki lambalar nası yanıyo tepe lambası deil ama kornaların yanındakiler

Unknown dedi ki...

Klavyede Ü ve Ğ yoksa nasıl yazabiliyorsun?

Unknown dedi ki...

pls yardım bende dıreksıon setını calıstırmıo

HeroesCraftx dedi ki...

pls yardım oyun ılk buyuk ekrandı sımdı kucuk ekran cevap verın nolur

Adsız dedi ki...

Bu haritada yükü goturecegimiz yeri map da nasıl belli ederiz

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi: Adı/URL ya da Anonim seçerek yorum yapabilirsiniz.
Yorumlarınız denetlendikten sonra yayınlanacaktır.